مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-21سياسي

فارس من| حمایت از آمران به معروف بوشهر تا قوه قضاییه پیگیری می شود


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: اگر نتیجه ای حاصل نشود خواست مردم مطالبه گر این است که موضوع حمایت از آمران با مطالبه گری عمومی و طومار از مرکز قوه قضاییه پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پس از حادثه ضرب و جرح یکی از آمران به معروف در شهر بوشهر مخاطبان فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان ضرب و جرح بانوی آمر به معروف بوشهری پیگیری قانونی و قضایی شود در این بخش پیگیری حقوقی و حصول به نتیجه این اتفاق را خواستار شدند.

در همین روزهای اخیر تجمع های مردمی در حمایت از آمران به معروف و پشتوانه حقوقی داشتن آن ها در دادگستری استان بوشهر و درب دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

حجت الاسلام بهروز بهروزی دبیر ستاد امربه معروف  استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در اتفاقی مشابه همین موضوع پرونده دیگری وجود دارد که متاسفانه قاضی، آن موضوع را از امر به معروف به یک نزاع خیابانی تبدیل کرده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: این موضوع به آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان اطلاع داده شد، در همین راستا او نیز تذکرات لازم را داده و حمایت همه جانبه خود را در این خصوص اعلام و همکاری، همراهی قانونی و قاطع مسؤولین مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حمایت از آمران به معروف بوشهر تا قوه قضاییه پیگیری می شود

فارس من| حمایت از آمران به معروف بوشهر تا قوه قضاییه پیگیری می شود